Gästebuch

Kommentare: 19
  • #19

    Barbara Vogt (Donnerstag, 30 Januar 2020 14:05)

    Liebe Dannja
    Ich bin gerührt über die schönen Worte zum Andenken von Beau. Mir kommen gerade wieder die Tränen. Herzlichen Dank.
    Barbara

  • #18

    Fordogtrainers Schweiz (Donnerstag, 03 November 2016 15:02)

    Hallo Dannja,
    Ich bin begeistert, Ihre Seite ist ausgezeichnet gebildet und bieten die interessante Information. Tolle Bilder von Schutzhund Arbeit! Viel Erfolg :-)
    Wenn Sie die Zeit haben, besuchen Sie unsere Seite, wir haben das Angebot für Sie.
    LG
    Katarina

  • #17

    Michele Hofer (Montag, 24 Oktober 2016 20:43)

    Liebi Danja

    E mega schöni homepage hesh:).
    Üsere alte dame, de anu, gohts immerno super! Ganz en liebe gruess

  • #16

    Toni Rutz (Montag, 05 Mai 2014 20:57)

    Ciao Dannja, sehr schöne, interessante und informative Website. Freue mich jedes mal mit dir trainieren zu dürfen

  • #15

    Familie Bachofner us Bischofszell (Donnerstag, 18 Juli 2013 22:21)

    DER COUNTDOWN LÄUFT!!! :-)

    Liäbi Dannja

    Äs goht nümä lang und denn zücht dä Camiro bi üs i! Mir freuet üs scho wahnsinnig uf dä Tag und chönds chum meh erwarte, bis äs endlich sowiit isch!

    Und mir freuet üs au sehr druff, vill Neus mit und dank äm Camiro dörfä z'lernä. Das wird ganz ä tolli und spannendi, wenn au sicherlich mängisch nöd immer ganz so eifachi Zyt werde. Aber Du waisch jo: mir liäbät Herusforderige. :-)

    Mir sind imfall mega happy, dass mir bi Dir Glägäheit übercho hend, diä härzigä Rieseschnauzer quasi vo Afang a uf ihrne erschte Lebeswuche dörfä z'begleite und z'beobachte. Da isch ä super Erfahrig für üs (gsi) und ä wunderschöni däzuä. DANKÄ VILLMOL DÄFÜR, LIÄBI DANNJA!

    --> No 2 Mol werdet mir alli chliinä Racker im "Gsamtpaket" cho go bsüächlä und bim 3. Mol chunnt dä Camiro denn mit üs hei! *freufreufreu* :-D

    Bis morn denn, mir freuet üs scho wieder uf alli Vier- und Zweibeiner! :-D

    Ganz vili liäbi Grüässli usäm Thurgau
    Regula, Thomas und Raphael

  • #14

    Niggi & Rainer (Samstag, 13 Juli 2013 18:25)

    Hallo Dannja
    Viele Dank das mir händ dörfe d'Welpe go bsueche. Hettet mir no kein Rieseschnauzer, dänn wärs jetzt höchschti Zit, so süess sind's! Mir hoffed, das alli es schöns di Hei überchömed.
    Es liebs Grüessli Niggi& Rainer

  • #13

    Familie Bachofner us Bischofszell (Samstag, 25 Mai 2013 12:30)

    Liäbi Dannja, liäbi Baylee

    Mir gratuliärät Eu ganz härzlich zu dä 6 meeeega schnüsige Schnauzis und freuet üs sehr, dass dä chliinä Racker und dä Baylee guät goht!

    Natürlich luägät mir au mit ämä brüälendä Aug uf diä sehr lang Geburt... Aber umso meh sind mir natürlich au froh, dass dä Baylee noch dene lange Strapaze und dem truurige Abschluss sowiit guät goht!

    Mir freuet üs scho seeeehr, Eu bald wieder und diä chliinä Pfüdis denn s'erscht Mol z'gseh!

    Jetzt wünschät mir Eu no vo Härzä ä guäti und möglichscht raschi Erholig vo denä strenge Täg!

    Mit ämä ganz liäbä Gruäss usäm Thurgau
    Regula, Thomas und Raphael

    P.S. Jetzt chönd mir au wieder guät pfuusä, wo alles durä isch! :-)

  • #12

    Chanti (Montag, 06 Mai 2013 20:45)

    Hey Dannja! Super homepage, findi guet :)) liebs grüessli Chanti

  • #11

    Sandra (Samstag, 04 Mai 2013 16:55)

    Hallo isch suppi

  • #10

    Nicole (Montag, 18 März 2013 15:05)

    Hallo Dannja

    Gute Page. Auf den Blog sind wir sehr gespannt.

    Liebe Grüsse

    Angie,Nicole und Claus

  • #9

    Gaby (Montag, 04 Februar 2013 09:43)

    Hallo Edith ich musste mir doch unbedingt heute die Homepage anschauen und darf sagen dass es mir sehr gefällt. Ich habe etwas rumgestöbert und einige interessante Infos gefunden. Auch die Schmunzelecke finde ich klasse.
    Liebe Dannja bei dir möchte ich mich herzlich für die Hilfestellung von Gestern bedanken.
    Äs liebs Grüessli und bis gli Gaby

  • #8

    Florence (Donnerstag, 31 Januar 2013 11:19)

    Hallo, nun habe ich es auch geschafft und so wie Du weisst nicht ganz freiwillig :-) Aber die Homepage ist wirklich geglückt, hat Spass gemacht darin zu stöbern. Besonders die Schmunzelecke gefällt mir sehr gut. Ich wünsche Dir weiterhin viel Spass mit Deinen Vierbeinern, werde sicherlich ab und zu wieder Mal reinschauen ob Du auch immer schön aktualisierst! - Liebs Grüessli Florence mit Ihren 8 Pfoten

  • #7

    Netti u Rudel (Freitag, 09 März 2012 21:36)

    Ich bin mal wieder im Netz unterwegs und über Deiner schönen HP gestolpert.Nun bin ich schon eine ganze Weile hier und muss Sagen sie gefällt mir sehr.Wir haben ein kleines Hundeforum mit vielen Interressanten Themen über Hunde aber auch die Menschen kommen da nicht zu kurz . Fotowettbewerbe gibt es natürlich auch.
    Ich hoffe ich habe dein Interesse geweckt und du schaust evtl mal bei uns vorbei und registrierst dich .
    Wir freuen uns immer wieder über neue schreibfreudige nette User , die sich mit uns über ihre Fellnasen unterhalten möchten .Das tolle an unseren Forum ist das wir ein Untergeordnetes Forum haben wo nur User reinkommen die den Schutzdienst machen.Also da kommen wirklich nur die Usr rein.

    LG Netti u Rudel

  • #6

    anuaileen (Dienstag, 28 Februar 2012 19:52)

    hallo frau nachbarin
    schöne hp hast du gemacht, der link auf meiner ist gesetzt.
    grüsse vom tal
    marianne, heini &
    die 3 weiber

  • #5

    wiladogs (Freitag, 10 Februar 2012 13:44)

    Hoi Edith
    Gäll es isch uucool um mit em Jimdo ä Homepage zmache. Gseht super us;-) Vill Spass witerhin.
    Grüessli us em Tösstal

  • #4

    E. Romer (Donnerstag, 09 Februar 2012 14:21)

    Gute sache

  • #3

    Andrea (Sonntag, 29 Januar 2012 20:21)

    Hey Edith, sooo cool. Das isch dänn ä gueti Sach die neui Homepage, gratuliere :-)

  • #2

    nicole (Freitag, 27 Januar 2012 20:31)

    weiter so besonders schöne Fotos finde ich sehr toll.

  • #1

    Daniela Weiss (Mittwoch, 25 Januar 2012 11:20)

    Da entsteht ja was tolles, coole homepage :-)
    Liebs Grüessli

Dannja Romer, ihre Josera-Vertriebspartnerin
Dannja Romer, ihre Josera-Vertriebspartnerin